دریافت
عنوان: راه روسیه Russway
حجم: 32.6 کیلوبایت
توضیحات: ویزا روسیه، اقامت روسیه

http://russway.com/دریافت اقامت روسیه در کمترین زمان


- بیمه درمانی رایگان

- اقامت دائم

- بازنشستگی

-تحصیل رایگان


جهت اطلاع از نحوه دریافت اقامت دائم روسیه به لینک http://russway.com/permanent-residency/ مراجعه نمایید.

شماره تماس :

 

 اقامت روسیه 

 با ما تماس بگیرید، با مشاوره و مشورت به این نتیجه برسید که آیا روسیه کشوری است که شما از لحاظ روحی و شرایط کاری، خانوادگی و مسائل دیگه براتون راحت باشه یا نه گزینه های دیگری هست که باید بهشون فکر کنید. هر دو جنبه مثبت و منفی رو با هم به اشتراک میزاریم. ما به دنبال بازار گرمی و صرفا فعالیت اقتصادی نیستیم و خیلی خوشحال میشیم که شما خودتون بهترین انتخاب رو بکنید.

با داشتن پاسپورت روسیه، بدون ویزا به ۱۱۸ کشور دنیا سفر کنید. 
روسیه یکی از بهترین کشورها برای اخذ اقامت و تابعیت است. ما به شما کمک میکنیم به راحتی اقامت و پاسپورت روسیه را بگیرید و با خانواده خود با آسایش زندگی کنید. 
اخذ اقامت و تابعیت روسیه به نسبت ارزان و آسان است و نیاز به سرمایه گذاری زیادی ندارد.

 

توضیحاتی در خصوص روسیه 

 

کیفیت زندگی 

روسیه به مراتب دارای استاندارد خیلی بالاتری از کشورهای دیگه مثل ترکیه، قبرس، اوکراین،گرجستان، جزایر معلوم الحال و حتی بعضی از کشورهای اروپایی داره. خیلی از کشورها امروزه برای اقامت دادن تبلیغات گسترده ای می کنند و هر کدوم با رقم های عجیب و غریب در حال تبلیغ هستند.

 

اعتبار پاسپورت روسیه

اعتبار پاسپورت روسیه تو دنیا طبق آخرین گزارش سایت https://www.passportindex.org رتبه 37 در دنیا هست و به راحتی روس ها میتونن ویزا شنگن دریافت کنند. حتی با اقامت دائم روسیه هم میتونید در سفارت های خارجی در روسیه با پاسپورت ایرانی خودتون ویزا اروپا و سایر کشورها رو دریافت کنید و سخت گیری های معمول تو ایران رو ندارند.

زبان روسی جزء 5 زبان رسمی سازمان ملل متحد هست و بسیار زبان دوست داشتنی هست. با یادگیری اون نه تنها در روسیه بلکه تقریبا کشورهای شرق اروپا و کل حوزه CIS کارتون راه میفته.

روسیه در حقیقت روسیه کبیر است و بزرگترین کشور دنیا که از شرق به کانادا و ژاپن متصل هست و از غرب به مرزهای اروپا.

از لحاظ قدرت نطامی، سیاسی و سایر فاکتورها که خودتون بهتر از ما میدونید کجا هست..
روسیه یکی از ابرقدرت های جهان است و با اخذ تابعیت اون از یکی از با اعتبارترین پاسپورت های جهان بهره مند می شوید.

وضعیت اقتصادی

با اومدن آقای ولادیمیر ولادیمرویچ پوتین هم رشد اقتصادی روسیه بسیار بالا رفته و توان و قدرت اقتصادی مردم روز به روز در حال افزایش هست.

درحال حاضر میانگین درآمد تو شهر مسکو 1400 دلار هست، البته مشاغل سیاه برای پناهنده ها و یا کسانی که دارای تخصص نیستن، به یا زبان روسی آشنا نیستند کمتر از این است. ولی در مجموع شرایط در این کشور روز به روز در حال بهتر شدن است.

تقریبا تو تمام پیمان های اقتصادی و بین المللی دنیا روسیه عضو ثابت هست و یکی از اعضای تاثیرگذار و نه نمایشی مثل:

-یکی از 5 عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل

– عضو گروه G8

– عضو شورا اروپا

– عضو سازمان تجارت جهانی

– سازمان همکاری شانگهای

– سازمان کشورهای مشترک المنافع CIS

آب و هوا

این تفکر  که روسیه رو به اسم سرما و یخ میشناسن واقعا درست نسیت، این کشور بقدری پهناور هست که همه نوع آب و هوا در اون هست. جنوب روسیه آب و هوای کاملا معتدلی رو داره که سوچی جزء اون هست. بر خلاف تصور رایج، آب و هوای روسیه همیشه سرد و یخبندان نیست. روسیه بزرگ ترین کشور دنیاست و طبیعی است بخشی هایی از آن مانند سیبری (بالای چین) و بخش های نزدیک قطب شمال خیلی سرد باشد. اما شهرهای بزرگ، مانند مسکو و سنت پترزبورگ، آب و هوای چهار فصلی دارند و دمای هوا در تابستان تا ۳۵ درجه بالای صفر هم می رسد. 

روسیه دارای رودخانه ها و دریاچه های زیاد است و به دریاهای زیادی دسترسی دارد. در خود مسکو، سواحل رودخانه ای مسکو در تابستان پر از توریست و علاقمندان تفریح و شنا می شود. بعضی از شهرهای جنوبی تر روسیه، مانند سوچی، کریمه آب و هوای ملایم و متعادل و بسیار خوبی دارند.

به طور مثال میانگین سالیانه آب و هوای شهر مسکو

میانگین سالیانه آب و هوای شهر توریستی سوچی

شهر سنت پترزبورگ عروس شهرهای اروپاست و سالانه میلیون ها نفر مسافرت توریستی به این شهر دارند.

رنکینگ دانشگاههای روسیه تو دنیا جز اولین و بهترین ها است و این کشور به آموزش خیلی اهمیت میده.

خیلی موارد دیگه مثبت هست که جای صحبت کردن براشون هست.

خلاصه اگر قصد اقامت گرفتن هم ندارید پیشنهاد میکنم برای یک سفر تفریحی، حتما روسیه رو اول لیست خودتون قرار بدید. قطعا که پشیمون نمیشید. از کسانی که سفر داشتن سوال کنید.

روش های اخذ اقامت روسیه 

 

2. اخذ اقامت روسیه از طریق سهمیه

 اقامت موقت از طریق سهمیه، به تلفظ فارسی (Kvota) به نوعی شبیه سیستم مثلا لاتاری آمریکاست. بعضی ها اعلام میکنند گرفتن اقامت از این طریق برای ایرانی ها عملاغیرممکن است. ولی واقعیت اینه که اگه غیرممکن بود که پس اصلا یه همچین مکانیزم و سیستمی ایجاد نمیشد.!!!

گرفتن اقامت از طریق سیستم سهمیه مشکل هست ولی شدنی، و کاملا بستگی به شرایط فرد درخواست کننده داره از قبیل :

– سن 

– میزان تحصیلات و رشته تخصص

– میزان آشنایی به زبان روسی

– نوع ویزا شما

– محل اسکان و اقامت شما

– داشتن آشنا و نزدیکان در روسیه

و……

 

شخص درخواست کننده مدارک و وضعیتش بررسی میشه و پس از شش ماه میتونه در صورت مثبت بودن جواب، اقامت موقت روسیه رو دریافت کنه.

 پروسه اخذ اقامت موقت برای اتباع کشورهای خارج از حوزه CIS، بلاروس و اوکراین؟

سه ماهه

 

مدت اعتبار اقامت موقت صادر شده ؟

سه ساله هست و به شکل مهری داخل پاسپورت ایرانی شما

 

آیا دیگه نیازی به گرفتن ویزا برای سفر به روسیه هست ؟

خیر، شما با داشتن مهر اقامت موقت میتونید تا سه سال بدون محدودیت در کشور روسیه زندگی، کار و تحصیل کنید.

 

آیا محدودیت خاصی بعد از گرفتن اقامت موقت برای شخص هست؟

بله هست و اونم اینه که شخص دارای اقامت موقت طبق قانون باید در محدوده مشخص شده که اقامت براش صادر شده زندگی، کار و …. داشته باشه. به عنوان مثال زمانی که شما از شهر مسکو اقامت موقت دریافت کردید، نمیتونید برید شهر کازان زندگی و کار کنید و اگر اینکار رو انجام بدید غیرقانونی هست.

 

آیا اقامت موقت قابل تمدید هست؟

خیر، تنها یکبار صادر میشه و شما در طول این سه سال باید تبدیلش کنید به اقامت دائم و بعد هم تابعیت ( شهروندی ) 

3. اخذ اقامت روسیه از طریق ازدواج

اگر با یک شهروند روس ازدواج کنید، چه مرد ایرانی با زن روس، چه زن ایرانی با مرد روس، می‌توانید اقامت بگیرید. ( اقامت موقت рвп  و بعد اقامت دائم внж و در آخر هم تابعیت)

در صورت اقدام و تسلیم مدارک، بعد از حدود 6 ماه اقامت موقت به تلفظ انگلیسی (RVP) می دهند که ۳ سال اعتبار دارد و به شکل یک مهر داخل پاسپورت است. ( دقیقا همون اقامت موقت هست که بالا توضیح دادیم )

بعد از یکسال از اخذ اقامت موقت (RVP) درخواست اقامت دائم (VNZh) می‌دهید و بین ۳ تا ۶ ماه اقامت دائم می‌گیرید.

بعد از یکسال از اخذ اقامت دائم (VNZh)، درخواست تابعیت می‌دهید و در صورت دارا بودن شرایط، تابعیت و پاسپورت روسی می‌گیرید. 

کل این پروسه، از زمان ازدواج تا اخذ تابعیت روسیه، در حدود  ۴ سال زمان می‌برد. 

داشتن فرزند، پروسه را تسهیل می‌کند. 

داشتن ملک، چه به نام همسر چه به نام خود، در گرفتن «پراپیسکا» تاثیر مثبت دارد. هر سال باید حداقل ۶ ماه را در روسیه بمانید. 

– اطلاعات مربوط به دریافت اقامت از طریق ازدواج 

 

4. اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری

 چنانچه طرحی تولیدی (غیر از واردات و صادرات و دلالی و خرید و فروش ملک و مشاغل واسطه گری …) داشته باشید و روی آن مجوز بگیرید، و شرکت جدیدی ثبت کنید و در آن شرکت بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد سهام داشته باشید و سود سهام سالیانه شما ۱۰ میلیون روبل معادل تقریبا 140 هزار یورو باشد و از این مبلغ سالی حداقل ۲ میلیون روبل معادل (حدودی 27000 هزار یورو) مالیات پرداخت کنید، می‌توانید ابتدا اقامت دائم (VNZh) و بعد از ۳ سال، تابعیت روسیه را بگیرید. 

 سرمایه گذاری در روسیه یک فعالیت پرسود میباشد و درآمد ارزی آن برای امنیت مالی، حفظ ارزش پول و کمک به اقتصاد داخلی بسیار مفید و استراتژیک میباشد، فرصت را از دست ندهید.

سرمایه گذاری در این کشور همانند استرالیا، کانادا، انگلیس، اروپا و یا جاهای دیگر نیست که رقم های بسیار بالایی برای شروع نیاز داشته باشید.

اگر شخصی رقم بسیار بالا به شما پیشنهاد کرد که با مدل پروژه تطابق نداشت و یا اینکه به عنوان واسطه برای راه اندازی بیزنس رقمش عجیب و غریب بود خوب است که کمی شک کنید و خود اطلاعات خودتان را کامل کنید.

Russway  علاوه بر مباحث مربوط به صادرات و واردات کالا با دارا بودن بانک اطلاعاتی قوی در خصوص پروژه های سرمایه گزاری امن و بدون ریسک در کشور روسیه آماده مشاوره و اعطای امتیاز پروژه های سرمایه گزاری به صاحبان سرمایه می باشد.با راه اندازی کسب و کار برای خود و خانوادتان اقامت و شهروندی روسیه را دریافت کنید.

– اطلاعات مربوط به سرمایه گذاری در روسیه

 

 

5. اخذ اقامت روسیه از طریق ثبت شرکت

 شما یک شرکت ثبت می‌کنید. از هر نوع شرکتی، مثلا شرکت مسئولیت محدود حتی با یک نفر هم قابل ثبت است. یک ایرانی می‌تواند مالک ۱۰۰ درصدی شرکت خودش باشد و نیازی به شریک روس ندارد. اما، تا قبل از اخذ جواز کار، نمی‌تواند مدیر عامل باشد و حق امضا ندارد. بنابراین، به طور موقت (برای حدود ۳ ماه) یک مدیر عامل روس استخدامی (بدون سهام در شرکت) معرفی می‌شود تا مقدمات اخذ جواز کار را برای شما را فراهم کند.

بعد از صدور جواز کار، مدیر عامل روس عزل و مدیر عامل ایرانی (که جواز کار گرفته) منصوب می‌شود.

 

لینک اطلاعات مربوط به ثبت شرکت در روسیه

جواز کار نیروی متخصص (VKS) – ویزای کار سه ساله

حدود ۲ ماه زمان می‌برد.

باید سالی ۲ میلیون روبل (حدودا ماهی ۲۷۰۰ یورو) از حساب شرکت به حساب شخصی خودتان به عنوان حقوق پول واریز کنید.

یعنی از حساب شرکت، ماهی ۲۷۰۰ یورو به حساب کارمند (شخص ایرانی) پول واریز شود. (از جیب به جیب!)

از این مبلغ، باید ماهی 285 یورو حق بیمه به دولت پرداخت شود.

بر اساس این نوع جواز کار، ویزای کار سه ساله داده می‌شود که با آن می‌توانید سه سال تمام در روسیه بمانید و ندگی کنید. ویزا مولتی است و می‌توانید در رفت و آمد باشید. این نوع ویزا قابلیت تمدید به نیاز به خروج از روسیه را دارد. یعنی اگر بعد از ۲ سال و ۱۰ ماه از دریافت جواز کار، به تمدید آن اقدام کنید،

جواز کار و ویزا بدون این که مجبور باشید روسیه را ترک کنید، تمدید می‌شود و به این طریق می‌تواند سال های سال در روسیه بمانید. مادامی که حق بیمه را پرداخت کنید. حتما میبایست حق بیمه و مالیات را پرداخت کنید.

افراد همراه (همسر و فرزندان) هم می‌توانند «ویزای همراه» بگیرند، بدون این که مجبور باشند حق بیمه پرداخت کنند. به عنوان مثال، پدر خانواده، شرکت ثبت می‌کند، برای خودش جواز کار و ویزای کار سه ساله می‌گیرد و برای همسر و فرزندانش هم ویزای کار همراه سه ساله. ماهی 285 دلار هم حق بیمه پرداخت می‌کند.

این نوع ویزا، قابلیت تبدیل به اقامت دائم (VNZh) یا همان پاسپورت آبی را دارد. حدود ۶ ماه بعد اخذ ویزای کار سه ساله، می‌شود در خواست اقامت دائم داد و ۳ تا ۶ ماه بعد اقامت دائم دریافت کرد. اعضای خانواده (همسر و فرزندان) هم می‌توانند اقامت دائم بگیرند.

اقامت دائم (VNZh) از طریق جواز کار، سه ساله است و حکم «گرین کارت» را دارد. یعنی به جای ویزا، دفترچه (پاسپورت) آبی به شما می‌دهند که در کنار پاسپورت ایرانی ارزش دارد. یعنی همچنان ایرانی هستید و با این پاسپورت آبی، به روسیه سفر می‌کنید. با داشتن اقامت دائم، از همه حقوق شهروندی یک روس، غیر از حق رای برخوردارید و حتی مشمولی بیمه درمان رایگان می‌شوید. تمام امتیازات یک شهروند روس به غیر از حق رای و استخدام در ارگان های نظامی به شما هم تعلق میگیرد.

اگر یک بار دیگر اقامت دائم را تمدید کنید (اول ویزای کار سه ساله، بعد اقامت دائم سه ساله)، و از این ۶ سال، ۵ سال را در روسیه بمانید، هر سال حداقل ۶ ماه، مهمترین شرط اخذ تابعیت روسیه را دارا هستید و می‌توانید درخواست تابعیت روسیه بدهید و پاسپورت روسی بگیرید. 

برای اخذ اقامت دائم باید محل اقامت معرفی کنید. این آدرس در پاسپورت آبی، به شکل یک مهر ذکر می‌شود و به آن «پراپیسکا» می‌گویند. از این جهت، داشتن ملک (آپارتمان) به کارتان می‌آید. یعنی آدرس محلی اقامت واقعی خود را که مالک آن هستید اعلام می‌کنید. در غیر این صورت، باید «پراپیسکا» تهیه کنید.

توجه داشته باشید که «پراپیسکا» با «رگیستراتسیا» یا همان «رجیستر ویزا» متفاوت است.

 

 

جواز کار معمولی – ویزای کار یک ساله

حدود ۳ ماه زمان می‌برد.

باید ماهی ۱۲۰ دلار حق بیمه به دولت پرداخت شود.

بر اساس این نوع جواز کار، ویزای کار یکساله داده می‌شود که با آن می‌توانید یک سال تمام در این کشور بمانید. ویزا مولتی است و می‌تواند در رفت و آمد باشید. این نوع ویزا قابلیت تمدید به نیاز به خروج از روسیه را دارد.

یعنی اگر بعد از ۹ ماه از دریافت جواز کار، به تمدید آن اقدام کنید، جواز کار و ویزا بدون این که مجبور باشید روسیه را ترک کنید، تمدید می‌شود و به این طریق می‌تواند سال های سال در روسیه بمانید. مادامی که حق بیمه را پرداخت کنید.

افراد همراه (همسر و فرزندان) هم می‌توانند «ویزای همراه» بگیرند، بدون این که مجبور باشند حق بیمه پرداخت کنند. به عنوان مثال، پدر خانواده، شرکت ثبت می‌کند، برای خودش جواز کار و ویزای کار یکساله می‌گیرد و برای همسر و فرزندانش هم ویزای کار همراه یکساله. ماهی ۱۲۰ دلار هم حق بیمه پرداخت می‌کند.

این نوع ویزا، در شرایطی خاص به اقامت یا تابعیت منجر می‌شود. 

برای گرفتن اقامت و تابعیت کشور روسیه بدون نیاز به ثبت شرکت، و پروسه کاری و تجاری، با ما تماس بگیرید.

۳. خذ اقامت ز طریق سرمایه گذ

 

88974610-11
09196061369